Jogosan elégedetlenek a Teslával
Az év első felében 118 panasz érkezett a norvég fogyasztóvédelemhez, amivel épp csak lemaradt a dobogóról az amerikai autógyár. A tavalyi 24. helyhez képest ez komoly gyengülést jelent. A Tesla-tulajok kifogásolták, hogy nehezen tudnak kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal és a kiszállítások csúszását is sokan jelezték.
Elon Musk elismerte, hogy az elégedetlenség jogos, és a szervizhálózat bővítésével valóban akadnak problémák. A helyzet gyors megoldását mozgó szervizkamionok bevetésétől várja, ehhez azonban még hiányzik a kormányzati hozzájárulás. A Tesla szóvivője még hozzátette, hogy igyekeznek tartani a megnövekedett kereslettel együtt járó terhelést. Ennek érdekében létrehoznak egy szervizközpontot Oslóban és duplázzák a norvég csapat létszámát.
Németország után Norvégia a Tesla második legnagyobb piaca Európában, tavaly 8500 autót értékesítettek az országban. Ez elsősorban a hatalmas állami támogatásoknak köszönhető, 2017-ben az eladott autók 21%-a volt elektromos az északi országban.