Az egyedi igények kiszolgálására létrejött Q részleg munkája a nyolchengeres Aston Martin Cygnet. A Smartnál alig nagyobb kisautóba belepakolták az előző generációs Vantage S hajtásláncát.
Ahhoz, hogy ez sikerüljön, komoly átalakításokra volt szükség: a Toyota alapjaiban hátrébb tolták a tűzfalat, hogy beférjen a 4,7 literes V8 és a hétsebességes váltó, és vágtak egy hatalmas kardánalagutat a hátsókerék hajtásnak. Kapott még látványos szélesítéseket, FIA-homológ bukókeretet és Recaro üléseket. A tömegét sikerült a Vantage szintje alatt tartani, 1375 kilójával jobban is gyorsul. 4,2 másodperc a százas sprint és 270 km/h a végsebesség. Ilyen tempónál nem ártanak a jó fékek. Elöl hat, hátul négy dugattyús fékek lassítják a 38 és 33 centis tárcsákat.
Az autót a Goodwood Festival of Speed-en mutatják be. Az Aston vezérigazgatója, David King szerint az átszabott Cygnet egyensúlya 50-50%-os súlyelosztásával tökéletes. Külön kiemelte még a mérnökök szakértelmét, megjegyezve, hogy nem egyszerű feladat a Vantage hajtásláncát bepréselni egy ennyire rövid kisautóba.