Track25 néven vázolta fel a következő évek fejlesztési irányát a McLaren. A Goodwood Festival of Speeden bemutatott tervek szerint a 2025-ig 18 új modellt mutatnak be. Bár arra nem tértek ki, hogy ezek közül mennyi lesz ténylegesen önálló típus, az biztos, hogy köztük lesz a P1 közvetlen utódja is.
Sokkal érdekesebb, hogy a brit gyártó elkötelezte magát a hibrid és elektromos hajtás mellett. Ennek köszönhetően 2025-ben már nem lehet majd tisztán benzines McLarent vásárolni. A gyáriak kitértek az akkumulátor kérdésre is. A mostaniaknál sokkal könnyebb, gyorsabban tölthető és jobban terhelhető akkumulátortípus kifejlesztésére különítettek el jelentős forrásokat. Ahogy korábban már elmondták, a jelenlegi elérhető akkumulátorok nagy tömege miatt gyors autót csak korlátozott hatótávval lehet építeni. A cél most ennek ellenére legalább 30 percnyi versenypálya-használat lehetőségének megteremtése, legfeljebb nagyon rövid töltési szünetek beiktatásával. Valószínűleg a techológia is megvan a cégnél, mivel az év végétől használt, következő generációs Formula E versenygépekhez már a McLaren egyik részlege, a McLaren Applied Technoligies szállítja az akkumulátor-csomagokat.
Az új modellek bevezetésétől 75%-os növekedést várnak. Ha minden a terveik szerint halad, 2025-re hatezer McLaren fog kigurulni a wokingi gyárból évente. A megnövekedett példányszám értékesítéséhez Oroszország és India irányába terjeszkedne a márka.