Kaliforniában működik egy vállalkozás Tesloop néven. A sofőrszolgálat kizárólag Teslákat használ és elsősorban városok között, hosszabb távokon szállítja utasait, amolyan intercity taxiként. A flottájuk része a rekorder Tesla Model S 90D, ami 2015 júliusa óta 17 ezer kilométert fut havonta. Ez több mint amit egy átlag magyar autós egész évben beleteker az autójába. Az utak 90 százalékában ráadásul az Autopilot vezetett és csak a nehezebb szakaszokon vették át az irányítást a sofőrök. Ennél intenzívebb igénybevételt nehéz kitalálni egy Tesla számára, a cég vezetője azonban maradéktalanul meg van elégedve és bizakodóan tekint a jövőbe. Reményei szerint a következő öt évben elérhetik az egymillió mérföldet.
Az eddigi tapasztalataik alapján nagyjából kilenc forintra jön ki kilométerenként a Tesla karbantartása, összehasonlításképpen egy hasonló méretű hagyományos autó esetén 35-40 forinttal számoltak. A nagy különbség annak köszönhető, hogy a Tesla esetében kötelező szervizeken és a kopóalkatrészek cseréjén kívül másra nem is volt szükség.
Az akkumulátort viszont a garancia idő alatt kétszer is cserélték. Az első 320 ezer kilométer után csupán hat százalékot vesztett a kapacitásából. A második akksi viszont fele akkora távon csak 78 százalékot tudott megőrizni. A cég vezetője szerint a gyorsabb elhasználódás annak köszönhető, hogy átálltak a kevésbé kíméletes Supercharger használatára és minden alkalommal 100%-ig töltöttek. A garanciális csere jegyzőkönyvében a Tesla udvariasan meg is jegyezte, hogy nem javasolt minden alkalommal gyorstöltést használni és érdemesebb 90% környékén megszakítani a töltést. Hozzá tették, hogy az akkumulátor élettartamát még növeli, ha hagyják egy kicsit pihenni töltés előtt és után. A flottában egyébként van még egy Model X is, bár a nagydarab szabadidő autó még csak 480 ezer kilométert futott.