A Renault ígéreteinek megfelelően tovább keményített a Mégane RS változatán, a Trophy most már 300 lóerős.
A Trophy úgy lett 20 lóerővel erősebb a sima RS változatnál, hogy megtartották az 1,8 literes turbómotort. A teljesítménynövekedést a Renault F1-es csapata által inspirált új turbófeltöltő szoftver segítségével érték el, maga a turbina már 200 ezres fordulatszámon is pöröghet. Az új változat csúcsnyomatéka is nőtt: duplakuplungos változatnál 420 Nm, kéziváltó esetében 400 Nm áll a vezető rendelkezésére. Ez szám szerint 5,7 másodperces 100-ra gyorsulást jelent, ebben az értékben 0,1 másodpercet javult a Trophy az RS-hez képest. A gyártó szerint a teljesítménynövekedés mellett az átdolgozott motor érezhetően gyorsabban is reagál a vezető utasításaira. A fejlesztésben a Renault Formula-1-es pilótája, Nico Hülkenberg is segítséget nyújtott.
Látszólag nem sokat változtattak a Trophy megjelenésén. Kívül az egyedi lökhárítók, belül pedig az új Recaro ülések számítanak újdonságnak, amikkel 20 mm-rel közelebb ülhetünk a talajhoz. Az RS-nél megszokott aktív négykerék-kormányzás és az önzáró differenciálmű is maradt a csomag része.
Az új Mégane RS Trophy-t ősztől kezdik árulni és az első példányok télen érkezhetnek meg a tulajdonosokhoz.