Túl van modellciklusa felén az Audi kisebb sportautója, így a gyáriak elérkezettnek látták az időt a modellfrissítésre.
A különbségeket elég nehéz észrevenni a frissített TT-n. Új, 3D-s mintázatot kapott a hűtőrács és talán határozottabbak lettek a lökhárítók élei is, de minden más maradt a régiben. Az extralistán új tétel a matrix LED-es első és az OLED hátsó lámpa.
A fejlesztők inkább a motorokra mentek rá. Faragtak a kétliteres, négyhengeres turbómotoron, ami így már három teljesítményszinttel, 194 (TT 40), 242 (TT 45) és 302 (TTS) lóerővel érhető el. Utóbbi 8 lóerővel gyengébb lett az új fogyasztásmérési ciklus miatt, de 20 Nm-rel nyomatékosabb is lett a típus, így 0-100-at 0,1 másodperccel gyorsabban, 4,5 másodperc alatt futja. A sima TT változatokat még lehet kérni hatfokozatú manuális váltóval is, de a TTS csak duplakuplungos S-Tronic váltóval és Quattro összkerékhajtással érhető el. A legfontosabb talán, hogy az Audi nyugdíjba küldte a kétliteres dízel változatot, így a TT-t már csak benzinessel lehet majd megvásárolni.
A frissítés kitért a Roadster változatra is, de a TT RS-t egyelőre nem bántották. Később valószínűleg a TT legkeményebb változata is erősebb lesz néhány lóerővel.
A friss TT fogalmazását még az év folyamán megkezdik, az első példányokat 2019-ben kaphatják meg a vásárlók.