Az angol reklámokat felügyelő ASA betiltotta a VW Polo reklámját, mondván, hogy a veszélyes vezetést bátorítja. A VW szerint viszont nem ez volt a cél.
A sztori viszonylag egyszerű: a kisfiú mindig végzetesen rosszul vezetett, már csecsemő korától, és Apu ezt tudja. Mégis beül mellé az autóba, lepereg előtte a múlt baleseteinek filmje, de az új Polóban már nem lesz baj, az automata vészfék és a holttérfigyelő megelőzi a baleseteket. A reklám célja láthatóan a vezetési segédletek jelenlétének hangsúlyozása, de ezzel a hatóság szerint abba a szabályba ütközik, amely szerint tilos az olyan reklám, amely a veszélyes, meggondolatlan vagy felelőtlen közlekedést bátorítja. A VW természetesen azt mondja, ilyen szándékuk nem volt, sőt, épp azt igyekeztek hangsúlyozni, hogy az autójuk elősegíti a biztonságosabb közlekedést.
Ha jobban meggondoljuk, van azért a hatóság álláspontjában valami. A baj az, hogy a reklámfilm alapján az egyszerű vásárló gondolhatja azt, hogy a Polo megmenti majd a hibás vezetés következményeitől, pedig ilyenre csak néhány kivételes esetben képesek az autó biztonsági rendszerei.