Talán az egyetlen General Motors termék lesz a következő, C8-as Corvette, amelyet szinte biztosan kínálnak majd Európában is. Valódi szupersportkocsinak ígérkezik, hétszáz lóerő feletti teljesítménnyel és versenyautósan precíz vezethetőséggel.
A Corvette évtizedek óta a legolcsóbb, igazán nagy teljesítményű sportkocsi volt, és bár a középmotoros változat megépítésének lehetősége már az 1960-as években felmerült, a GM mindeddig ragaszkodott az orrmotoros elrendezéshez. Ám ennek a nyolcadik generációval vége, ez már bizonyos: ahogy a képeken is látszik, már a Nordschleifén tesztelik a középmotoros C8 álcázott prototípusát.
Az autó arányai nem hagynak kétséget a változás jellegéről: a rövid orr és a nagy oldalsó légbeömlők láttán nem kérdéses, hogy a V8-as motor a hátsó tengely előtt kap helyet, ahogy a legjobb sportkocsikban szokás: így javíthattak érdemben az autó súlyelosztásán, úttartásán és aerodinamikáján a gyártási költségek érdemi növelése nélkül.
Valószínűleg egyelőre marad a legendás GM small block V8-as 6,2 literes változata, amely az aktuális ZR1-esben már 755 lóerős, bár nem kizárt, hogy az új Corvette számára készülhet ennél is erősebb változat. Egyes feltételezések szerint egy darabig még a jövő évre várható bemutató után is tovább gyártják az orrmotoros C7-es generációt, hogy kevésbé legyen drámai a váltás, de valószínű, hogy az orrmotoros V8-asok szerelmeseinek egy idő után nem hagynak mást a kínálatban, csak a Camarót.