A Warszawa úgy él azoknak az emlékezetében, akik még láttak ilyen autót működni, mint lemattult fényezésű, korszerűtlen, furcsa formájú autóritkaság, amelyre tényleg senki sem vágyik. A nosztalgia azonban mindent megszépít, pláne a lengyeleknek, ha az az autó a sajátjuk volt, és ha a régi márkanevet egy Ford Mustang-alapú kupén látjuk viszont, az talán egy fokkal még kevésbé fáj.
A KHM Motor Poland – egy 2013-ban alapított vállalkozás – bemutatkozó járműve nem is sikerült rosszul, bár azt nem állítanánk, hogy egy gyári Mustang nem vonzóbb jelenség. Mindenesetre az amerikai eredeti csak az autó arányaiból köszön vissza, a teljes burkolatot lecserélték. Az autó neve Warszawa M20 GT lett, amiből az utolsó két betű egyértelműen az alapot jelentő Mustangtól érkezett, hisz a lengyel kupét az ötliteres, 421 lóerős motor repíti. Dinamikai adatokat nem közöltek, de nem lehet nagy a különbség a Ford izom-kupéjához képest, ami 4,8 másodperrc alatt gyorsul százra, és gond nélkül gyorsul 250 km/h-ig.
Az új lengyel sportkocsi tehát nem rossz, de nagyjából ugyanolyan nagyszerű ötlet volt a Warszawa nevet adni neki, mint annak idején feltámasztani a Daciát: ha csak a szép emlékeken múlna, bottal sem piszkálná senki. A Warszawa egyébként nem a lengyelek hibájából volt rettenetes: 1951-ben átvették a szovjet Pobjeda licencét, amely 1946-os konstrukció lévén – az autógyártás akkortájt jellemző gyors fejlődési üteme miatt – már ekkor sem számított igazán korszerűnek. Alternatíva híján az FSO-nál az után is gyártásban tartottak, hogy a szovjetek már átálltak a modernebb Volgák gyártására. A lengyel változatot igyekeztek korszerűsíteni, így az osztott síküveg szélvédő helyett íveltet kapott, később oldalt helyett felülszelepeltre cserélték a motorját és készült négyajtós szedán változat is, amely a lengyelek specialitása volt. 1973-ra, amikor leállt a gyártás, így is rég túlhaladott konstrukciós elveket képviselt.
A kupé tervezői ugyan azt állítják, hogy a KHM már megállapodott a Forddal, és így a Warszawa M20 GT hamarosan gyártásba mehet, de a Ford szerint erről szó sincs. Így azonban nehéz komolyan venni bármi mást is, amit az ismeretlen nevű cég tényként állít.