Az ötmillió forintos Bugatti olajcserét már egyszer elspórolták A Royal Exotic Cars Youtube-ra termett szerelői, most pedig egy Ferrari 488 Spidernek estek neki, hogy kikerülve a prémium márkakereskedések prémium árait, maguk oldják meg a feladatot.
Az első lépés akár egyszerűnek is tűnhet, a motorházat felnyitva egy megfelelő szerszámmal hamar megvan az olajszűrő cseréje. Innentől kezd egyre inkább egy japán trükkös dobozhoz hasonlítani a feladat. Az olaj leeresztéséhez ugyanis először szabaddá kell tenni a négy leeresztő dugót. Ezekhez viszont az autó alját borító műanyag lemezek miatt nem lehet hozzáférni.
A folyamat tehát a következő: miután a Ferrari már a csáposon csücsül le kell szerelni a diffúzort, szabaddá téve ezzel két újabb alátámasztási pontot, ugyanis az eredeti emelőpontokra illesztett csápos miatt nem lehet levenni a fenéklemezt. Miután a két, egyenként tonnát bíró háromlábú tartó a helyére került, oldalanként egy emelőkart ki kell fordítani az autó alól, így levehetővé válik a műanyag borítás.
Ezek után mehet vissza az eredeti négy emelőpontra a csápos, lehet leereszteni az olajat, majd ugyan ez az tili-toli visszafelé még egyszer és lényegében kész is. Nyilván kell még azért bele az új olaj. Megfelelő célszerszámokkal és műhellyel annyira nem is tűnik vészesnek.