Az Audi francia képviseletét vezető Lahouari Bennaoum ejtette el az információt: már túl vannak az első tízezer megrendelésen az E-tronnal, igaz, ennyi az egész világból jött össze.
Az adatai alapján az E-tron nem múlja felül a vetélytársait, és hiába az igyekezet, az Audinál fele akkora felhajtást sem tudtak csinálni köré, mint Elon Musk a saját autói bemutatásakor. Ehhez képest a tízezer megrendelő igazán jó eredménynek számít, ám az elektromos Audi kapcsán elég egyértelmű, hogy ha van, ami el fogja tudni adni, az a sajtó, az első tesztek.
A Teslával szemben ugyanis olyan területeken lehet jelentős előnyben az Audi, amelyek számszerűen nehezen fejezhetők ki. Minőségérzetben, használhatóságban, ergonómiában, kezelhetőségben, azaz egyáltalán nem csodálkoznánk rajta, ha az E-tron eladásai lassan indulnának növekedésnek a következő hónapok során.
Első körben az lehet reális cél, hogy Európában megelőzzék vele a hasonló méretű, de drágább Tesla Model X-et, amelyből tavaly 12 600 példány fogyott a kontinensen. Ám az, hogy ez sikerülhet-e, nyilván csak az elektromos Audi első teljes évében, 2019-ben fog kiderülni.