A Lazante eddig elsősorban McLarenek tuningjával hívta fel magára a figyelmet, most azonban valami másra készülnek. Öreg Porsche 930 Turbókba építenének öreg TAG Porsche F-1-es motorokat, ahogy a McLaren tette durván három évtizede.
Eddig egyetlen ilyen autó létezett, amelyet a McLaren épített még abban az időszakban, amikor az 1,5 literes TAG-Porsche V6-os az elérhető legjobb technikát képviselte. A McLaren 1983 és 1987 között használta a TAG motort, és három világbajnoki címet össze is szedett vele. Ennek kapcsán készült a TAG motoros 911 Turbo átalakítás is, amelyet azonban évtizedekig titokban tartottak, csak nemrég állítottak ki nyilvánosan.
A Lazante most arra kapott engedélyt a McLarentől, hogy ilyen Porschéket készítsen, további 11 példányt, nyilván eladásra. Hogy mit tudhat egy ilyen szörnyeteg, azt persze nehéz megbecsülni is. A TAG motor, ahogy a korabeli F-1-es turbómotorok, 700 és 1000 lóerő közti teljesítményűek voltak az alkalmazott turbónyomástól függően, de hogy egy ilyen, egészen más karosszériába építve, a széria Porsche váltóval mit lehet kihozni belőle, arról elképzelésünk sincs. Mindenesetre készül 11 példány, állítólag eredeti TAG motorokkal, amelyeket nyilván gyűjtőknek szeretnének eladni, várhatóan csillagászati áron.
Vezetni ezeket aligha lesz érdemes, hiszen a 930-as, vagyis az első 911 Turbo már 260 lóerővel is hírhedten nehezen vezethető, rosszindulatú autó hírében áll, elképzelni is nehéz, mit művelhet háromszor ekkora teljesítménnyel a hátsó kerekeken. Viszont a két legenda egyesítése bármelyik komoly Porsche gyűjtő számára maga a szent grál – nem valószínű, hogy egy is a Lazante nyakán maradna, a szinte biztosan angol fontban is hétszámjegyű ár mértékétől lényegében függetlenül.