Érdekes lépésre szánta el magát a Porsche: készített egy gyengébb kivitelt a V8-as Panamerából, a négyliteres biturbó motor 460 lóerős változatával. Ez elvben alig erősebb, mint a szintén ikerturbós V6-os drágábbik kivitele, de a nyolchengeres hangjáért és presztízséért nyilván többet kérhetnek majd.
A GTS-be épített V8-as a 4S hathengeresénél csupán húsz lóerővel erősebb, viszont 100 Nm-rel nagyobb csúcsnyomaték leadására képes. Mindez arra elég, hogy a legnagyobb Porsche személyautót 4,1 másodperc alatt gyorsítsa százra, és 292 km/h-s végsebességet biztosítson a számára. A nagyobb motor fogyasztása sem tér el drámaian a hathengeresétől: a GTS 10,3 liter benzinnel beéri vegyes ciklusban, ami két deci többletet jelent a gyári adatok szerint. A GTS elérhető lesz Sport Turismo – azaz sportkombi – karosszériával is, ami 3 km/h-val alacsonyabb végsebességet és három decivel magasabb átlagfogyasztást jelent.
Új még az áthangolt aktív futómű, amivel állítólag javítani tudták az elérhető kanyarsebességeket, illetve az elöl 390, hátul pedig 365 mm-es féktárcsákat tartalmazó, hatásosabb fékrendszer. A GTS vizuálisan is különbözik valamelyest a hathengeres Panameráktól: több fekete dekorációs elemet alkalmaznak rajta, és az alapfelszereltség része a 20 hüvelykes felnigarnitúra is. A belső térben a legnagyobb újdonság a szélvédőre vetítő kijelző, ezt a Panamerának ez a változata kapja meg elsőnek.
Ahogy a többi Panamera, a GTS sem olcsó: az ötajtós karosszériával a németországi ára 138 493 euró (44,64 millió forint) lesz, a Sport Turismót pedig 141 349 euróért (45,56 millió forintért) kínálják majd.