Már korábban beígérték a lendületesebb formavilágú Škoda terepjárót, de az is elég hamar tisztázódott, hogy elsősorban Kínának szánják ezt a különlegességet, és úgy néz ki, egyelőre ragaszkodnak is ehhez az elképzeléshez.
A Škoda tervezői, nem igazán meglepő módon, hasonlóan oldották meg a terepjáró-sportosítást, mint az Audi a Q8-assal: nem a tető lett sokkal ívesebb, mint a BMW és a Mercedes hasonló modelljein, hanem az övvonalat döntik meg erősebben felfelé, a tetőt egy kicsit lefelé, és a hátsó ablak lesz sokkal laposabb dőlésszögű. Így a 80-as éveket idéző szögletes kupétető jön létre, amely alatt talán valamivel több fejtér alakítható ki az íves megoldáshoz képest. A végeredmény csinos, az azonban nem egészen egyértelmű, hogy miért nem mutatják be Európában.
A műszaki tartalom nem változik sokat a Kodiaq-éhoz képest: mindkét autó a szabvány MQB rendszerre épül, azaz az sem megfelelő indok, hogy ne felelne meg az európai szabványoknak. A motorok is a bevált kétliteres TSI motor változatai lesznek, 186 és 220 lóerővel.
Ha minden igaz, a világpremiert a hónap második felében, a Chengdu Auto Show-n tartják, a gyártás pedig valamikor a jövő év elején indulhat.