Feltámad az elegáns luxus-Ferrari
Dany Bahar vállalkozása nagyon belejött a múltbéli sportkocsik feltámasztásába, legalábbis az ígéretek szintjén. A legújabb ötletük a Ferrari egyik leghosszabb életű típusának feltámasztása: az 1972 és 1989 között gyártott, 365 GT4, 400 és 412 néven ismert orrmotoros luxus-sportkocsié.
Ez volt az egyik első, vállaltan kényelem-orientált modell a Ferrari kínálatában: az első, amelyet automata váltóval is kínáltak. A régi 2+2 üléses kupé persze csak afféle példaképként szolgált az Ares FourTwelve tervezőinek: leginkább a Pininfarina-féle forma klasszikus arányait, és néhány jellegzetesebb részletét tartották meg – amilyen a dupla kerek lámpa hátul – de közben a lekerekített formák jelzik, hogy ez itt a XXI. század terméke.
A műszaki alapokat itt is a Ferraritól tervezik beszerezni, akár a 250 GTO utánérzés esetében, azzal a különbséggel, hogy a GTC4 Lusso, a Ferrari aktuális luxusmodellje lesz az alap, abból is a V12-es változat. Nyilván így tudják elérni, hogy megmaradjon a megfelelő presztízs, dinamikia és térkínálat. A Lusso motorja egyébként 690 lóerős, 3,4 másodperc alatt elérheti a százas tempót, a végsebessége pedig 335 km/h, azaz ugyanezt várhatjuk az Ares-féle luxuskupétól is.
Azt egyelőre nem árulták el, hogy az átépítés mibe kerül majd, de valószínű, hogy az alapul szolgáló Ferrari 226 ezer eurós árának minimum a dupláját kérik majd egy-egy ilyen különlegességért.