Wami: az eredeti Maserati stílus modern feldolgozásban
Az utóbbi hónapokban kivételesen aktív volt az Ares Design: az apró olasz cég kis szériás átalakításokból szeretne megélni, olyan, egyéni stílusú autókból, amelyekért csak az új formaterv miatt az alapmodell árának többszörösét is el lehet kérni. Ennek érdekében igazán legendás modellekhez nyúlnak vissza, amilyen a Ferrari 400-as sorozata, vagy a 250 GTO.
Amit most mutattak, az viszont nem a Ferrari legendájából táplálkozik, inkább a Maserati aranykorából merítettek hozzá ihletet. Az 1950-es években készített olasz sportkocsik részletmegoldásai bukkannak fel a Project Wami névre keresztelt terv virtuálisan generált képein. Leginkább az 1953-as, Frua karosszériás A6G/2000 Spyderre emlékeztet a terv, egy olyan ritkaságra, amely 2014-ben 2,5 millió dollárért kelt el egy nyilvános árverésen. Itt is ugyanazt az elvet követték, mint a többi tervezetük esetében, azaz korszerű alapokra épül a múltidéző forma – alighanem a szintén vászontetős Maserati Grancabrio lehet az alap.
Az egyetlen hiányzó elem a szigonyt ábrázoló jelvény lesz – helyette az Ares Design jellegzetes görög sisakját viselheti magán az autó – de ahogy az apró céget ismerjük, legfeljebb egy maroknyi autót készítenek majd, azaz nem valószínű, hogy komoly vetélytárssá válnának a nagyobb sportkocsigyártók számára, amilyen a Ferrari vagy a Maserati. A Wami kapcsán még a gyártásra vonatkozó terveket sem részletezték, az azonban ismét bebizonyosodott, hogy a kis cég jó stílusérzékkel megáldott formatervezőket foglalkoztat.