Egy autóbiztosítással foglalkozó cég dobta össze ezt a látványos grafikát arról, mely országból melyik autómárkára keresnek rá a legtöbbször. Eszerint a világ egyik legnagyobb különcei vagyunk, ha netes autónév keresésről van szó.
Igen, a Veygo térképe szerint Magyarországon a Fordra keresnek rá legtöbbször a Google-ben. Sokat kell keresgélni, de a 171 megszínezett ország között akad még egyetlen egy, ahol ugyanezt írják be a legtöbben a keresőbe, ha autómárkáról van szó, ez pedig egy apró Karib-tengeri ország, Aruba.
A Toyota eluralta a listát, a felmérés szerint 57 országban a legnépszerűbb; komplett elhozta Észak-Amerikát, a Közel-Kelet és Afrika nagy részét. A második a BMW 25 országgal. A Mercedes lett a harmadik 23 országgal, amit elég vegyesen szedett össze: Európa tehetős országain túl a szaharai és a szavannai országok javát hozta el.
A Tesla hét országot hozott, köztük a világ legnagyobb autópiacát, Kínát is (bár ott valószínű nem a Google volt a mért kereső). A legérdekesebbek viszont a Lamborghini apró sikerei. A drága olasz sportautó olyan szegény országokban lett a legnépszerűbb, mint Pakisztán, Nepál, Banglades vagy El Salvador.