Bár számtalan fajtája létezik a vonóhorognak, abban a legtöbb megegyezik, hogy csatlakoztatni kézzel kell, és ahhoz is kell némi gyakorlat, hogy az autóval a megfelelő helyzetbe parkoljunk a művelet végrehajtásához. A Semcon megoldása, az ATC ezeket a problémákat mind levenné a sofőrök válláról.
Az ötlet egy kizárólag nőkből álló fejlesztőcsapaté, és állítólag egy felméréssel kezdődött minden. Ez kimutatta, hogy az utánfutót használóknak legalább a fele azért nem szeret autóval vontatni, mert a csatlakoztatás nehéz, és nem is bíznak igazán a rendszerben. Ráadásul a vontatástól ilyen okból idegenkedőknek a 70%-a nő. Ezért kezdtek el az ATC (Automatic Trailer Connection, azaz automata vontatmány-csatlakozás) fejlesztésével foglalkozni.
A rendszer tényleg elég könnyen kezelhetőnek tűnik, és nagyon sok mai autóban már megvannak a használatához szükséges érzékelők és beavatkozó szervek is. A használata lényegében annyiból áll, hogy leállítjuk az autót az utánfutó csatlakozójától nem messze, és megérintjük a csatlakoztatás gombot a képernyőn. Ezek után az autó automatikusan beigazítja a lökhárítón levő nyílásra az utánfutón található rúd végét, amelyen nincsen látható horog: a találkozás után a lyukban található gallérok záródnak rá a rúdon levő horonyra, így biztosítják a vonóerő átvitelét. A két jármű közti kommunikációt a legszabványosabb módon, Wifi kapcsolaton keresztül oldották meg, bár tartalékként Bluetooth csatlakozási lehetőséget is biztosítottak.
Az ATC állítólag megbízhatóan működik, ami nagyszerű hír azoknak, akik nem szeretnek utánfutó-csatlakoztatással bajlódni. Már csak az a kérdés, hogy el tudják-e terjeszteni. Ehhez ugyanis az autógyártók és az utánfutógyártók támogatását is meg kellene nyerni, és az, hogy mindenki meg tudjon egyezni egyetlen szabvány alkalmazásában világszerte, elég ritkán jön össze a gyakorlatban.