Egyelőre az e-Tron terepjáró prototípusáról már ismert fekete-fehér mintás fóliába csavarva mutatták meg az autót – itt egy kicsivel több a vörös felület, talán mert sportosabb karakterű járműről van szó – azaz a részletekből kevés látszik, és az sem jól.
Van egy olyan érzésünk az autó láttán, hogy ez lehet a Porschével való együttműködés első látható eredménye, hiszen jellegében és arányaiban is olyan, mint a Mission E tanulmány volt, amit manapság Taycan néven emlegetnek. Ám a részletek nyilvánvalóan eltérnek, az autó első és hátsó kialakítása egyértelműen az Audi aktuális márkaarculatát tükrözi.
Hogy mi van belül, az talán holnapra kiderül, most csak annyit lehet tudni, hogy 400 km feletti hatótáv várható egy töltéssel, és 4 másodpercen belüli gyorsulási idő százra.
Néhány év még kell, mire a nagy autógyártók összerakják a Tesláéhoz mérhető villanyautó-kínálatukat, de a VW csoport, élén az Audi márkával viszonylag gyorsan halad ebbe az irányba. Az e-Tron GT tanulmány is ezt mutatja, bár épp az elnevezéséről az jut eszünkbe, hogy ennél célszerűtlenebb névadást elképzelni is nagyon nehéz volna.