Ezúttal Japánban, a Tokyo Auto Salonon állították ki a Suprának azt a változatát, amely a helyi Super GT sorozatban indul majd. Ez nagyon alapos átdolgozás eredménye. Az alsó harminc centije a sárvédőívekkel együtt láthatóan arasznyival szélesebb az utcai karosszériánál, tele van légterelőkkel és légbeömlőkkel. Annyira biztosan nem rugaszkodik el az utcai modelltől, mint a vicces NASCAR-változat, de itt is legfeljebb a tető, az ablakok és a fényszórók emlékeztetnek a rendszámos változatra.
Ez a Supra változat egyébként már a német DTM és a Super GT sorozat szervezői által közösen kialakított Class One szabályoknak megfelelően épült, azaz csak szándék kérdése, hogy Európában is versenyeztessék. Japánban egyébként a Lexus LC-re épülő gyári versenygépeket váltja majd.
A Suprát versenyautó-köntösben még a 2018-as Genfi Autószalonon láthattuk először – az egy GT prototípus-féleség volt – de az utcai változatot csak a Detroiti Autószalonon leplezik le, néhány nap múlva. Akkor nyilván pontosabban meg lehet majd ítélni, hogy a versenygép mennyit őrizhetett meg az utcai autó részleteiből.