Ahogy lejárt a szerződés a Renault-val, a PSA máris saját furgonjára cserélte az Opel kölcsön-áruszállítóját.
Az Opel számára nem változik sok minden az új Vivaro bevezetésével: újabb furgon került a kínálatba, amelyet valahol másutt fejlesztettek. Eddig a Renault Traficra ragasztották a villámos jelvényt, mostantól pedig a Citroën-Peugeot-Toyota trió lemezoldalú áruszállítóját veszi a nevére a német autómárka. Az egyetlen új momentum talán az, hogy a Vivaro személyszállító kivitelét Zafiraként ismerhetjük a jövőben.
A PSA-Toyota haszonjármű-építőkészlete, úgy látszik, több lehetőséget nyújt, mint a Renault-é. Eddig ugyanis kétféle hosszúságú Vivaro létezett, mostantól viszont háromféle hosszúsággal kínálják, 4,6, 4,95 és 5,3 méteres kivitelei lesznek. A legnagyobb változat 6,6 köbméteres rakteret kínál, amelybe akár 4,02 méteres tárgyak is elhelyezhetők. A terhelhetőség 1,4 és 2,5 tonna közt változhat, a típus legnagyobb magassága pedig 1,9 méter.
Műszaki adatokat egyelőre nem közöltek, de meglepő lenne, ha lenne eltérés a francia és japán rokonokhoz képest. Sőt, a teherszállító változatnál még külön fényszórókat sem terveztek, a Citroën Jumpy lámpáit kapja meg az új Vivaro, ezek közé illesztettek egy végtelenül egyszerű Opel jelvényes hűtőrácsot.
Míg a személyszállító kivitelt már a jövő hónapban elkezdik forgalmazni, úgy látszik, hogy az új Vivaro csak a nyár folyamán bukkanhat fel az Opel kereskedésekben.