Érdekesen hozták össze a Honda formatervezői a múltidéző stílusjegyeket a jövőbe mutató megoldásokkal az Urban EV műszerfalán.
Az első generációs Honda Civic 1972 és 1979 között készült, és egyértelműen annak a korszaknak a formai megoldásai ihlették az Urban EV tervezőit. Most már az is egyértelmű, hogy nem csak kívül: a műszerfalat is skandináv bútor-stílusban készítették el. Így a hangulat valamelyest emlékeztet is a Civic születésének időszakára. Ugyanakkor a korszerű, kapcsolókkal telepakolt multikormány és a szuperszéles képernyősáv – amelynek része a két oldalsó tükröt kiváltó két kijelző is – láttán nem kérdéses, hogy csak a stílus származik a hetvenes évekből, a műszaki tartalom biztosan nem.
A korábbi kémfotók és az előzetesként közzétett vázlat alapján valószínű, hogy a végleges Urban EV veszít a sportosságából a tanulmányautóhoz képest – leginkább a célszerűség kedvéért – viszont úgy néz ki, az autó többi meghatározó tulajdonságán nem változtatnak érdemben. A Honda tulajdonképpen hasonló utat jár, mint a Tesla: vonzó csomagolásban próbálják eladni első, kizárólag villanyautónak tervezett autójukat, így nagyobb rá az esély, hogy a benzines modellekénél magasabb árszínvonal ellenére kelendő portéka válik belőle.