A kínai Shanghai Automotive egyelőre ugyan csak Kínában forgalmazza az aktuális MG6-ot – Nagy-Britanniában csak az apró MG3, és kétféle hobbiterepjáró kapható – viszont ez a legalkalmasabb túrakocsi-alapnak, ezért ebből alakították ki a gyári versenyautót.
Bár a forma jórészt az utcai autóé, és műszakilag sincs – a TCR szabályok szerint nem is lehet – nagy eltérés, az MG6-ból elég látványos versenyautót sikerült kialakítani. A ferde hátú formát nagy sárvédő-szélesítésekkel, minimális hasmagasságot hagyó kötényezéssel és hatalmas hátsó szárnnyal egészítették ki, a zöld-szürke fényezés pedig, amelyet még a brit MG-Rover kezdett használni a 2000-es évek első felében az Xpower almárkával együtt, továbbra is ütős.
A műszaki tartalomról keveset tudunk – annyi biztos, hogy a motor kétliteres, négyhengeres és durván 320 lóerős, így nagyjából 4 másodperc alatt gyorsítja a fronthajtású autót százra. A TCR-ben ez persze keveset számít, hiszen az egyes típusok dinamikáját mesterségesen igyekeznek kiegyensúlyozni, magyarul a versenyképességgel aligha lesz probléma.
Egyelőre azt sem tudni pontosan, hogy mely sorozatokban indíthatják az MG6 alapú versenygépet, de nem csodálkoznánk rajta, ha elsősorban kínai versenyeken indulnának vele, hisz a márka másutt már alig létezik.