Az egykori Fisker Karma most Karma Revero néven tér vissza, a hajtásába a BMW háromhengeres motorja kerül, és új, nagyobb feszültségű Li-ion akkumulátor. Hogy ez elég lesz-e az életben maradáshoz, az persze így sem biztos.
Henrik Fisker nagyjából a Tesla Model S-szel egy időben, 2011-ben környékén jelent meg saját négyajtós, konnektoros luxus-sport-hibridjével, hasonló mértékű hírveréssel. De a típus nem lett igazán sikeres: túl drága lett, és nem is tudta azt a fogyasztási szintet, amint korábban ígértek. A kegyelemdöfést azonban az akkumulátor-beszállító megszűnése jelentette: úgy 2450 autó legyártása után le kellett állítani a finn Valmetnél felállított gyártósort.
Azóta Henrik Fisker eladta a cég maradékát egy kínai vállalkozásnak, amely mostanra teljesen átépítette a hajtásrendszerét, viszont úgy néz ki, az autó legjobb része, a formaterv nem változik érdemben. Most tervezik ugyanis bemutatni Karma Revero néven az újratervezett modellt, amelybe korszerűbb Li-ion akkumulátor és a BMW turbós háromhengeres motorja került.
Ez utóbbiból több változat is létezik, a legerősebb, 231 lóerős kerül a BMW i8-asba, és nem csodálkoznánk rajta, ha a Revero épp ezt hordaná az orrában a korábbi, 260 lóerős GM Ecotec blokk helyett. Valószínűleg a két villanymotoros elektromos hajtáson is igazítottak valamit, másként nehéz lenne magyarázni, hogy 6,3 helyett már 4,5 másodperces gyorsulási időről hallani 100 km/h-ig.
Egyelőre nehéz megjósolni, hogy a hét éve megbukott, és több mint tíz éve tervezett modellnek akár ezekkel a korszerűsítésekkel lesz-e esélye piacon tartani a Karma márkát, viszont az biztos, hogy az új szuperhibrid premierjét Sanghajban tartják, április közepén.