A Stingert eddigi két éve alatt körbe rajongta a szakma. Egy ötajtós kupé hosszmotorral, ami hátul hajt – ilyet se sokan csinálnak már, nem csoda, hogy felfele lökte a Kia imázsát. Az amerikaiak viszont még nálunk is jobban szeretik, ezért a koreaiak most nekik tettek egy gesztust azzal, hogy ott szórják majd ki a GTS nevű limitált sorozat mind a 800 darabját.
A most futó New York-i Autószalon dobta be az amerikai közönségnek a Kia a Stinger GTS-t, amit a driftelni is szerető pályázóknak szánnak. A sportváltozat fő eleme egy új mechanikus önzáró difi. Ezzel sima Comfort módban a nyomaték hatvan százaléka megy hátra, Sport módban a nyolcvan százaléka, Drift módban pedig összezár a difi és megkapják a kerekek a 3,3 literes V6-os mind a 370 lóerejét és vele az 510 Nm nyomatékot. És ami egy automataváltós csapatós autónál még fontos: a váltó a GTS-nél ilyenkor megtartja a fokozatot, nem rondít bele a gumiégetésbe felváltással.
Az új difin felül egy szolid optikai csomag jár a GTS-hez. A kipufogóvégek körüli elemek, a légbeömlők és a tükörházak is szénszálasak lettek, odabent pedig egy kis Alcantara bevonattal és fekete bőrözéssel választják le a kínálatról a változatot. Ja, és ez a narancssárga külső is a sajátja, nincs szó róla, hogy más színben is kapható lesz majd a GTS.