A Fiat eléggé elhanyagolta európai kínálatát az utóbbi évek során, Latin-Amerikára azonban ugyanez már nem igaz. A két éve bemutatott Argo, egy Punto-méretű ötajtós kifejezetten népszerű, több mint százezret gyártottak már belőle, és most itt a magasított változat.
A Trekking névre hallgató változatot elsősorban 21 centis hasmagassága különbözteti meg a többi változattól, ami részben a 205/60 R15-ös kerekeknek köszönhető. A négy centi eltérés a hasmagasságban állítólag egész használhatóvá teszi az autót rossz útfelületen is, vár komoly terepjáró képességeket nyilván nem kínál, már csak azért sem, mert összkerék-hajtásról még csak nem is tettek említést.
Műszakilag egyébként nem változtattak a típuson jelentősen. Ugyanaz a 109 lóerős, 1,33 literes Firefly motor kerül bele, ami eddig, természetesen turbó nélkül, viszont etanol-üzemre felkészítve. Ehhez olcsó, ötfokozatú váltó társul.
Ahhoz képest, hogy műszakilag egészen egyszerű modellről van szó, az ára nem is olyan alacsony: 58 990 reált kérnek érte Brazíliában, ami átszámítva 4,3 millió forintnak felel meg. Bár ezzel együtt is nehéz megérteni, hogy miért nem készítenek az Argóból és az Argo Trekkingből európai kivitelt. A forma divatos és korszerű, a típus simán lehetne a Punto utódja. Ennek ellenére semmi jele, hogy mifelénk is terveznék a bemutatását.