Kiderült, mennyire lesz durva az új Shelby Mustang
Nem a Ford kezdte az értelmetlen teljesítményhajhászást, de azért azt nem mondanánk, hogy tehetségtelen lenne benne. A Mustangba kerül a legkisebb izom-V8, csupán 5,2 literes, de kompresszorral 760 lóerőt és 850 Nm-t hoznak ki belőle, többet, mint a Camaro ZL1 vagy a Corvette ZR1 6,2 litereséből.
Arra azért nem elegendő a legújabb Shelby GT500 teljesítménye, hogy átvegye a vezetést a számháborúban, hisz ott van a Dodge Challenger két változata is: a Hellcat Redeye 797 lóerős, a Demon pedig 840, de már a Ford teljesítményéhez is elengedhetetlenül szükséges az elektronikus szabályozás, hogy ne ölje meg az embert az első gázadásra. A motorhoz egyébként villámgyors dupla kuplungos váltó is jár majd: ez az automata egy tizedmásodperc alatt kapcsol, sokkal gyorsabban, mint bárki ember fia kézzel.
A Ford már csak egy igazán fontos adattal adós: az árral, bár aligha térnek el jelentősen az aktuális szuper-izomautókra jellemző 70-75 ezer dolláros ársávtól.