A Dodge Chargert eredetileg nem épp 717 lóerőhöz tervezték, de egy ideje már létezik a Hellcat változat, pontosan ilyen teljesítménnyel. Most egy kicsit fejlesztettek a futóművön is, hogy kanyarban is jobb legyen a nagydarab szedán, és persze dögösebben nézzen ki.
A Widebody kialakítás a kompresszoros Hellcat változathoz alapból jár majd, de némi felárért az R/T Scat Pack kivitelhez is elérhető lesz. Ez utóbbiba a Hemi blokk egy kevésbé durva változata kerül, bár ennek a 492 lóereje sem tűnik veszélytelennek avatatlan kézben.
Nagy varázslat persze nincs a Widebody készletben: lényegében 8,9 centiméternyi szélesítésről van szó, így 11 hüvelyk széles, és 20 hüvelyk átmérőjű felniket, illetve 305 mm széles gumikat kaphat a Dodge négyajtós nagykocsija. A csomaghoz tartoznak még Bilstein adaptív lengéscsillapítók és hatdugattyús Brembo fékek is.
A Dodge szerint ez az új futóműbeállítás igazán jót tesz a Charger kanyarodási képességének: az új Hellcat 0,96 g-s oldalgyorsulást tud megcsúszás nélkül, a könnyebb Scat Pack Widebody pedig egy kicsit még többet, 0,98 g-t. Tényleg nem rossz adatok, különösen annak fényében, hogy mindkét változat tömege 1,8 tonna körül van.
Az amerikai cég egyébként azzal dicsekszik, hogy most az övé a leggyorsabb szériagyártású szedán, de csodálkoznánk rajta, ha ezt a kijelentést senki nem próbálná megcáfolni a jövőben.