Nem ismeretlen műfaj egy autóra másik típus formáját ráilleszteni. Vannak típusok, amelyek egyfajta második karriert futottak be ennek köszönhetően – például a Pontiac Fiero és a Toyota MR2 népszerű átépítési alap – de az Opel Astrát ritkán látjuk ennyire másnak, mint ahogyan a gyárból kijött.
Ami azt illeti, ez nem is a legügyetlenebb konverzió, a Corvette-re ráfaragott Ferrari Testarossa például, amlelyből a 90-es években több is épült, sokkal borzalmasabban néz ki. Épp csak szokatlan, hogy a G Astra könnyen felismerhető teteje az Audi R8 egész más stílusú formáival találkozik. És persze akad néhány nehezen indokolható részlet, például az oldalsó légbeömlők, amiknek a középmotoros Audin még volt funkciójuk, itt viszont legfeljebb a hátsó ajtók kárpitozásának hűtését javíthatják.
A szöveg szerint egyébként viszonylag erős Astráról van szó, 1,8 literes, 170 lóerőre húzott motorral, de aki 2500 eurót ad majd ezért a 2004-es, 101 ezer kilométert futott csodáért, biztos nem ezért teszi majd, hanem a döbbent arcokért, amelyeket egy ilyen géppel kicsikarhat az utca népéből.