Ott marad benne az eredeti, 1948-as szimbolika, de egy kicsit megint változik a Lotus logója. A kínai tulajok sem piszkálták meg nagyon a stílust, magához képest viszont egyszerűsödött a logó.
Három év volt csupán, amikor a Lotus logója elhagyta az alapításkori alapstílusát, az pedig az az időszak volt, amikor a General Motors vezette a brit manufaktúrát. Úgy tűnik, a GM-nél még a kínaiak is jobban féltik a márka tradícióit, így például a mostani újítás sem érinti az alap karaktert. Értsd: ott vannak benne továbbra is az alapító, Anthony Colin Bruce Chapman nevéből az ACB-betűk.
A kínaiak két éve szerezték meg a Lotus 51 százalékát, állítólag tőlük érkezett a kérés az újításra. Alighanem így akarják jelezni, hogy új korszak kezdődik, azaz a nemrég bemutatott 2000 lóerős villanyosukra már ez az újraszínezett logó kerül majd.