Nagyobb aksival és alacsonyabb árral érkezik az új e-Up
A Volkswagen e-Up eddig is egy ügyes városi kisautó volt, már ha eltekintettünk az árától, de az idei frissítés után lényegesen nagyobb hatótávot kap, és még egy kicsit olcsóbb is lesz.
![IMG 8377](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2940/29407/294074/29407453_ee8924f776ebb6d80aa1e14ed75ca7f9_wm.jpg)
Az eddig használt 18,7 kWh kapacitású akkumulátort egy lényegesen nagyobb, 32,3 kWh-s csomagra cserélik, amivel a gyári adat szerint akár 260 kilométert is meg fog tudni tenni két töltés között. Ez a hatótáv már túlmutat a városi rohangászós elvárásokon, akár egy közepes vidéki út beleférhet oda-vissza. Az új pakk egyenáramú oszlopról is tölthető 40kW-tal, így akár egy órán belül nyolcvan százaléknyi hatótávot magába tud szívni az új e-Up.
![IMG 8384](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2940/29407/294074/29407447_2257059_dca7ec3844adc3e207ea6a1a467492ea_wm.jpg)
A 11.9 másodperces gyorsulás nem számít manapság ütős adatnak, de már a mostani generáció is meglepően nagyot lép, főleg városi tempónál, pedig annak még fél másodperccel rosszabb az ideje. A minimális gyorsulás az új, 82 lóerős motornak köszönhető, de még így sem nőtt a végsebesség, maradt 130. A másik nagy újdonság, hogy a jelentősen javuló adatok ellenére a németországi árakból kiindulva nagyjából félmillióval még olcsóbb is lesz, mint az elődje.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)