Nagyobb aksival és alacsonyabb árral érkezik az új e-Up
A Volkswagen e-Up eddig is egy ügyes városi kisautó volt, már ha eltekintettünk az árától, de az idei frissítés után lényegesen nagyobb hatótávot kap, és még egy kicsit olcsóbb is lesz.
Az eddig használt 18,7 kWh kapacitású akkumulátort egy lényegesen nagyobb, 32,3 kWh-s csomagra cserélik, amivel a gyári adat szerint akár 260 kilométert is meg fog tudni tenni két töltés között. Ez a hatótáv már túlmutat a városi rohangászós elvárásokon, akár egy közepes vidéki út beleférhet oda-vissza. Az új pakk egyenáramú oszlopról is tölthető 40kW-tal, így akár egy órán belül nyolcvan százaléknyi hatótávot magába tud szívni az új e-Up.
A 11.9 másodperces gyorsulás nem számít manapság ütős adatnak, de már a mostani generáció is meglepően nagyot lép, főleg városi tempónál, pedig annak még fél másodperccel rosszabb az ideje. A minimális gyorsulás az új, 82 lóerős motornak köszönhető, de még így sem nőtt a végsebesség, maradt 130. A másik nagy újdonság, hogy a jelentősen javuló adatok ellenére a németországi árakból kiindulva nagyjából félmillióval még olcsóbb is lesz, mint az elődje.