Ami kiderült, az persze nem nagyon meglepő: a britek sport-terepjárójába ugyanaz a négyliteres AMG V8-as kerül, amit a DB11-ból és a Vantage-ből már ismerünk. Az újdonság az, hogy itt egy erősebb kivitelt használnak belőle, pontosan 550 lóerővel, ami a konkurenciát ismerve nem meglepő.
Mármint nehéz elképzelni, hogy az Aston Martinnál csak úgy véletlenül hangolták volna lóerőre pontosan ugyanakkora teljesítményre a négyliteres, turbós V8-ast, mint ahova a Porsche lőtte be a maga négyliteres, turbós V8-asát a Cayenne Coupéban. A nyomaték-adat a Mercedes-féle motor esetében így is kicsit soványabb, 770 helyett 700 Nm, de ez sem akkora eltérés, hogy vásárlókat ijesszen el a DBX-től.
A gyáriak így a bemutató előtt persze nem közölhettek komplett adatsort, csak néhány utalást az autó képességeire, a 180 mérföld/óra (290 km/h) feletti végsebesség és a 8 percen belüli köridő a Nordschleifén elég jól hangzik. És ez ráadásul csak a kezdet: abból sem csinálnak titkot, hogy a V8-as után érkezik majd a V12-es változat is, a DB11-esből ismerős 5,2 literes, ikerturbós motorral, amelyet szintén az AMG gyárt a britek számára.
A DBX-ről nyilván sokat hallunk még a következő hónapokban, hiszen a világpremiert decemberben tartja a sportkocsigyártó, addig viszont a köztudatban kell tartani a típus létezését.