A brutális erejű, sportos furgon vagy kisbusz ötlete nem új: a Ford már az 1970-as évek elején épített 400 lóerős Transit Supervant, a Renault pedig egy Espace-ba épített Formula 1-es V10-est. A Hyundai gépe ennyire nem radikális, de így is igen látványos, amit tud.
A furgonba a 2,5 literes négyhengeres dízel helyére 3,5 literes, ikerturbós V6-os motort építettek, amely a maga 402 lóerejével és 555 Nm-ével nem is tűnik túl hegyesnek. Nyilván nem is a nyers teljesítmény volt az érdekes, hanem a közvetlen gázreakció, ami egyszerűbbé teszi a jármű driftelés közbeni irányítását. Ezen felül kemény futómű és nagyon alacsony oldalfalú gumik segítik, hogy az N sportrészleg legújabb játékszerét kontrollált csúszásba vigye a sofőrje.
Van még egy kis első légterelő, és egy hátsó tetőspoiler, de álló helyzetben az iMax N Drift Bus így sem igazán feltűnő jelenség: ami emlékezetes, az az, ahogy versenypályán megy, akár nyolc személlyel keresztbe.
Természetesen egyedi járműről van szó, amelyet elsősorban arra használnak majd, hogy több figyelmet vonzzanak a Hyundai sportos N almárkája felé. A következő hét végén például a Time Attack világbajnokság ausztrál futamán bukkan fel Sidney-ben, ahol nem csak csúszkálnak majd vele, de úgy néz ki, a versenybe is benevezték.