Kiszivárgott a BMW új sportmodellje
Eddig is az M2-es számított a legjobb BMW élményautónak, hiszen kisebb és könnyebb az M4-esnél, viszont nagyon hasonló teljesítményszintű motorok kerülnek bele.
Eddig a 410 lovas Competition volt a legerősebb M2-es, de úgy hallani, a CS változatba az M részleg sorhatos turbómotororjából egy még erősebb kerül, 450 lóerővel. Ilyen eddig csak az M4 Competition-höz volt elérhető, de ez tényleg csak döntés kérdése, hiszen az M2-es orrában is gond nélkül elfér a hathengeresnek bármelyik kivitele.
Az erősebb motoron kívül állítólag több karosszériaelemét karbonszálasra cserélik ennek a változatnak – valószínűleg a tetőt és a motorháztetőt is – ami szintén segít javítani a gyorsuláson. A becslések szerint így 4 másodperc körülre csökkenhet a 100 km/h eléréséhez szükséges idő.
A gyári képsorozatból jó néhány nyilvánosságra került már a premier előtt, de egy csomó adat még hiányzik, vagy bizonytalan, ám a hivatalos premierig már csak napok lehetnek hátra.