Egyre kevésbé kérdéses, hogy az M2-es átvette az M3-as és az M4-es szerepét a BMW-nél: már ez a legsportosabb gép a kínálatban. Bár a most bemutatott CS változat sem olyan erős, mint az M4 vagy az M5 legdurvább változatai, viszont kisebb és könnyebb azoknál, így összességében mégis ez tűnik a legalkalmasabbnak például versenypályán való használatra.
Az M2 CS még kap rendszámot, de minden arra utal, hogy ez tényleg a sorozat legélesebb polgári változata lesz. Megkapta az S55 motorcsalád 450 lóerős és 550 Nm csúcsnyomatékú változatát, ami kerek 40 lóerővel erősebb, mint az eddigi csúcsváltozaté. Váltóból kétféle is van: akinek a kapcsolási idő számít, az nyilván a hétfokozatú, dupla kuplungos automatával veszi majd, de kínálják hatfokozatú kézi váltóval is, azoknak, akik a vezetésnek ezt a részét sem hagynák ki. Az előbbivel 4 másodperc alatt érhető el a százas tempó, az utóbbival 4,2 alatt. A Driver's pack itt már az alapcsomag része, így minden M2 CS végsebessége 280 km/h.
Szintén nem kérnek felárat az adaptív csillapítású futóműért, csak a karbon féktárcsák opcionálisak. Nem mintha hagyományos öntöttvas tárcsákból kicsik kerülnének az autóra: elöl 40, hátul 38 centi átmérőjűek járnak ehhez a változathoz.
A CS-en természetesen ott faragtak a súlyból, ahol csak tudtak: a tető és a motorháztető is szénszálas anyagból készült, de állítólag még a középkonzol karbonszálasra cserélésével is nyertek vagy 2,5 kilogrammot.
Bevallottan ez az M2-es utolsó változata, és egyben kétségtelenül a legjobb, de ennek meg is kérik az árát: Németországban 95 ezer eurót, azaz bő 31 millió forintot kell fizetni egy-egy példányért, ami az M2 Competition 61 900 eurós árához képest is elég borsos.