Alapból is szeretem a Suzuki Jimnyt, ha szembe jön az utcán, nem lehet eltéveszteni. Sokan a Mercedes G osztályhoz hasonlítják a formája miatt, csak sokan nem nézik oda, hogy bő húszmillió forinttal olcsóbb. A Jimny terepre született, de mégis a vásárlók nagy része aszfalton fogja használni, ezért nem lehetett a sorozatgyártott kivitelt terepre hegyezni. Erre a célra ott vannak a tuning és átépítő műhelyek.
A japán Car Style Japan nevezetű csapat építette át ezt a konkrét példányt, és én már azon elhűltem, hogy milyen szépen turbósítottak az alap 1,5 literes négyhengeres szívómotort. Persze ha szívóoldalról is hozzányúltak, akkor kapott egy új sport kipufogórendszert is. A gyári felniket Volk Racing alumínium felnire cserélték, amiken Toyo terepgumik vannak, ezt az egészet pedig masszív, szélesített sárvédőívek fedik. Kicsit átdolgozták a lökhárítókat is, ráadásul fém kaptató lemezeket kapott az igazán nehéz terephez.
A belteret is a célhoz rendelték. A hátsó üléseket kitették, az elsőket is komolyabbra cserélték. Belülről be bukócsövezték a bódét. Az egész építés összhangban van, a színekkel és a felhasznált alkatrészekkel együtt, az egyetlen ami kicsit bökte a szememet, hogy a gyári pótkereket a csomagtér ajtóról leszedték, és üresen hagyták.