Az Aspark Owl formája keveset változott a korábban bemutatott prototípushoz képest, de a kis akkumulátorok és motorok helyett több mint kétezer lóerős hajtásrendszer került a szériaváltozatba.
A korábbi bő négyszáz lóerő csúcsteljesítményű és 850 kilogrammos prototípus ugyan kiválóan gyorsult, de nyilván nagyon spártai lett volna. Így, bár a végleges autó formára nagyon hasonló, műszakilag egész más.
Az új, négymotoros hajtás maximális teljesítménye 2012 lóerő, amely 1,69 másodperc alatt gyorsíthatja a 99 centi magas járművet 100 km/h-ra, és 10,6 másodperc alatt háromszázra. A végsebességet 400 km/h-ra tervezik beállítani. Mindemellett a 64 kWh-s akkucsomaggal elvileg akár 450 km is megtehető egy töltéssel, persze csak akkor, ha valaki kifejezetten spórolós stílusban vezet.
A japán cég terveiben ötven ilyen jármű legyártása szerepel, ami nem látszik soknak, amíg hozzá nem tesszük, hogy egyetlen példány ára 2,9 millió euró, azaz átszámítva közel egymilliárd forint. Az eurós ár egyébként nem véletlen: a gyártás ugyanis nem japánban zajlik majd, hanem Olaszországban. Az Owl a Manifattura Automobili Torino nevű cégnél készül, minden igényt kielégítő luxusfelszereltséggel.