Bemutatták az aktuális Peugeot 208-as első versenyzésre szánt változatát, amelyet a tavaszi teszteken még a gyáriak is R2 néven emlegettek. Ám úgy néz ki, az FIA új nevet talált a kategóriának, ennek megfelelően a végleges versenyautó neve is Peugeot 208 Rally 4 lesz.
Ahogy az utcai autó, a Rally 4 is teljesen új modell: a korábbi 1,6 literes szívómotor helyett az 1,2 literes, turbós háromhengeres kerül bele, nagyobb méretű feltöltővel, így a legnagyobb teljesítménye 208 lóerő lett 5450-es percenkénti fordulatszám mellett, a legnagyobb nyomatéka pedig 290 Nm 3000-es fordulaton. Az átdolgozott motorhoz Sadev versenyváltót és Magneti Marelli motorvezérlést illesztettek.
A fronthajtású modell természetesen szinte minden részletében eltér az utcai 208-atól: gyári bukócsővel, nagy teljesítményű fékekkel, önzáró differenciálművel, Speedline felniken érkezik.
A típus első éles bevetésére még a héten sor kerül: a Madrid ralin a Llarena/Fernandez páros állhat rajthoz vele november 22-én, és ugyanekkor a francia Rallye du Var-on is felbukkan majd legalább egy példány.
Ám az autót nem csak néhány kiválasztottnak szánják: jövő januártól lehet majd lefoglalózni a szériapéldányokat, az első példányokat pedig 2020 második negyedévére ígérik. A Rally 4 egy-egy példányáért 66 ezer eurót kérnek, amiért ütőképes versenyautót ígér a Peugeot Sport.