Nem ez az első középmotoros Veloster, és úgy hallani, már nem csak guruló laboratóriumnak szánják, mint a korábbiakat.
Ezúttal Los Angelesben állítottak ki a Hyundai standra egy középmotoros Veloster-változatot. Az RM19 minden korábbinál agresszívebb külsejű, arasznyi szélesítésekkel, nagy hátsó szárnnyal, versenyautókat megszégyenítő méretű diffúzorral és az N részleg jellegzetes babakék-narancs festésével. A motorja az i30 N-ből ismert kétliteres, annak is a TCR versenyekre fejlesztett 390 lóerős változata, ami 4 másodpercen belüli gyorsulási időt jelent 100 km/h-ra, és 250 km/h feletti végsebességet.
A Hyundai a korábi RM modelleket úgy kommunikálta, mint mozgó laboratóriumokat, ahol új műszaki megoldásokat tesztelhet a kutatás-fejlesztési részleg. Most először hallani olyat, hogy talán szériagyártású modell is lehet ebből az érdekes öszvérből. A Car and Driver legalábbis azt állítja egy meg nem nevezett Hyundai munkatársat idézve, hogy egy hasonló fazonú sorozatgyártmány is szerepel a cég terveiben, persze a túlzó aerodinamikai elemek nélkül.
Ez első hallásra elég észszerűtlenül hangzik, de a koreai gyártótól láttunk már hasonlóan meglepő döntéseket, gondoljunk csak a Kia Stinger gyártásba küldésére, vagy épp a Veloster szériaváltozatára. Ahhoz hasonlóan egy középmotoros Hyundai sportkocsi is szolgálhat olyan hírnév-építési célokat, amelyek csak hosszabb távon térülhetnek meg.