Így néz ki most az 1900 lóerős Rimac
A Rimac első, nagyobb mennyiségű gyártásra tervezett modellje nagyjából egy év múlva válhat elérhetővé, de most megmutatták, milyen a prototípus, amelyen épp a futómű és a kormánymű beállításait finomhangolják.
Amit eddig tudunk, az alapján a leggyorsabb, legerősebb és legdrágább sportkocsik közé tartozik majd a C_Two: négy villanymotor hajtja, 1914 lóerő összteljesítménnyel, 1,85 másodperc alatt elérheti a 100 km/h-t, a végsebessége állítólag 412 km/h lesz, az ára pedig darabonként 2,2 millió euró lesz. A tisztán elektromos járműbe 120 kWh-s akkucsomag kerül majd, ami állítólag 550 km-re is elegendő lehet, ha nem nagyon próbálgatják az autó képességeit.
A prototípus külsőre nem nagyon tér el a tavaly bemutatott tanulmányautótól, de valószínűleg még elég messze van a kész állapottól. A Rimac egyebek közt széles határok közt állítható hajtásrendszert ígért, amely beállítható úgy is, hogy tökéletesen kihasználja a kerekeken rendelkezésre álló teljes tapadást, de úgy is, hogy az autó a hátsókerék-hajtású típusok tulajdonságait mutassa.
A C_Two szériaváltozatát állítólag már a 2020-as Genfi Autószalonon kiállítják, a gyártás beindítása viszont inkább csak a jövő év végére várható. Összesen 150 autó legyártását tervezik, ami a Rimac számára hatalmas mennyiség, mivel a Concept One-ból összesen 8 példány készült.