Több mint egy év telt el az elektromos Audi bemutatója óta, de a gyári mérnökök azóta is dolgoztak a típuson, aminek most itt az eredménye, egy kisebb műszaki frissítés formájában.
Néhány, elsőre jelentéktelennek látszó változtatásról van szó. Például változtattak a fékrendszer beállításán, így alaphelyzetben már nem ér össze a fékbetét és a féktárcsa, ami valamelyest mérsékli az autó menetellenállását. Hasonló célból változtattak az első villanymotoron is, amely átlagos körülmények között eleve ritkán kapcsol be. Az új változat használaton kívül hatékonyabban választják le a hajtásról és az elektromos rendszerről, így ebből is kevesebb veszteség adódik. Változtattak az akkumulátor hűtőkörén is, így ennek a szivattyúja is takarékosabb lett, és az utastér fűtés hatékonyságát is javították.
A sok apró fejlesztés nyomán az erősebb 55 Quattro változat hivatalos, WLTP szerint mért hatótáv-értéke 25 km-rel, 436 km-re nőtt, bár a valós növekedés nyilván sok egyéb körülménytől függ, a vezetési stílustól a külső hőmérsékletig.