Az alany az új Zoe volt és a cél pedig nem más, mint a francia havas Andros bajnokság. Ehhez kezdésnek megkétszerezték a motorok számát...
A 110/135 lóerős szériakocsiból így 335 lóerős fürgeség lett, ami az alig egy tonnára csökkentett súly mellett elég komoly menetteljesítményeket ígér. Ekkora fogyáshoz már nem volt elég a kényelmi eszközök kikukázása, fogyni kellett az akkumakkból is. A nagyjából 400 kilóval könnyebb versenyváltozatban csak 27 kWh-s akkucsomag van, így viszont 25 perc alatt fel lehet tölteni 50%-ra.
A karosszéria is látványos nyomtáv illetve sárvédőszélesítéseket kapott, és a tengelytávon is rövidítettek 88 millimétert - bár azon sem lennénk meglepve, ha az eddigi hagyományoknál maradva valójában az eredeti Zoétól csak a lámpákat kölcsönözték volna. A Renault-csoport ugyanis nem először indít autót az Androsban, volt már Dacia Dusterük és Lodgy-juk is. Utóbbival a négyszeres F1-világbajnok Alain Prost bajnokságot is tudott nyerni. A kocsit ezúttal Prost fia, Nicolas, valamint Emmanuel Moinel és többszörös bajnok Jean-Baptiste Dubourg fogja vezetni.
A javarészt a francia Alpokban zajló Andros Trophy csúcskategóriája idén váltott villanyautókra, a sorozat december 7-én indul Val-Thorens-ban és négy állomást követően februárban zárul majd Clermont-Ferrans Super Besse-ben.