Azon már a Mulsanne megjelenésekor meglepődtünk, hogy még el tudtak készíteni a 6,75 literes, ősrégi, Rolls-Royce eredetű V8-asból egy olyan változatot, amely minden környezetvédelmi normának megfelel.
Nos, eddig tartott a haladék: a továbbiakban a Mulsanne egyszerűen eltűnik, a Continental Flying Spur marad az egyetlen Bentley szedán, és egyben a márka hivatalos csúcsmodellje. Egy utolsó változatot azért még piacra dobnak, mielőtt távozna a típus: a 6.75 edition by Mulliner összesen 30 példányban készül, hivatalosan az L sorozatú V8-as motorblokk tiszteletére, amely durván hatvan éve készül Crewe-ben. Az 530 lóerős luxusautó búcsúszériája sajátos díszítés-kombinációval és 21 hüvelykes felnikkel készül.
A cégvezetés nyilatkozataiból az derül ki, hogy a Bentley számára tulajdonképp kapóra jön a Mulsanne gyártásának leállítása. A többi modell iránti kereslet kielégítése ugyanis most sem megy zökkenőmentesen, így a sok kézi munkával készülő csúcskivitel kiesésével felszabaduló erőforrásokat a maradék típusok gyártásához hatékonyabban tudják majd felhasználni.