Jégre tervezték ezt az egyedi Bentley-t
A legfeltűnőbb persze a jellegzetes világoskék-fekete fényezés, amely még a felniken is folytatódik, a versenyzésre viszont sokkal kevésbé látványos módosítások teszik alkalmassá a Bentley Continental Ice GT-t.
A biztonsági módosítások – a bukócső és a kagylóülések – mellett elsősorban a futómű és a kerekek környékén változtattak ezt-azt. Így másfél centivel szélesítették meg a nyomtávot, aminek a sárvédőívek kiszélesítésével is utána kellett menni. Emellett meg is emelték a futóművet a hasmagasság növelése érdekében, és szöges Pirelli gumikat szereltek fel, ami nagyban javítja az autó irányíthatóságát a jeges felületen.
Ezzel együtt hangsúlyozták, hogy igyekeztek minél kevesebbet változtatni az alapokon, a 626 lóerős W12-es turbómotor például teljesen gyári, eltekintve az Akrapovic kipufogórendszertől.
A február 1-én kezdődő GP Ice Race-en Catie Munnings raliversenyző vezetheti majd a jég-Bentleyt, aki azt mondta, már kipróbálhatta az autót korábban, ami a méretéhez képest meglepően könnyednek és fürgének bizonyult.