Húsz év szünet után újra elővette a Sierra nevet a Tata. India kilencvenes években gyártott háromajtós terepjárója egy kicsit elborult tanulmányt kapott, de könnyen lehet, hogy egy-két éven belül szériagyártásúra egyszerűsödik ez az elektromos utód.
A Tata amúgy már nem szűz az elektromos autós piacon. A Nexonnal van egy kis villanyos crossoverük, oldalágon pedig ott van nekik a Jaguar I-Pace, aminek a technikájához már csak a közös tulajdonos miatt is lehet hozzáférésük. Ezek után minden adott, hogy a Tata piacra küldjön egy Nexonnál nagyobb emelt hasú szubkompaktot, és úgy tűnik, hogy mindezt az Európában is ismert Sierra-néven teszik majd. A mindössze 415 centi tanulmánynál az a Tata trükkje, hogy nagy üvegfelületekkel és teljesen sík tetővonallal növeli a térérzetet.
A Sierra tanulmány az ALFA nevű padlólemezre épül, ami befogja majd az indiaiak 1,2-es benzinesét, az 1,5-ös dízelt vagy akár egy tisztán elektromos hajtást. Az új Sierra készülhet majd mindegyikkel, de a tanulmánynál egy 129 lóerős villanymotorról hallani, amit egy 30 kWh-s akkumulátor táplál és amivel a 4,1 méteres crossover 300 kilométeres hatótávot tudna.
Bár kívülről egész szériaérettnek tűnik a Sierra, belül ezt is túl nappalisra vették. Van benne 180 fokban fordítható anyósülés, a hátsó üléssor lényegében egy kanapé, az első szélvédő tövében pedig növények nőnek. Na, ezek az elborultságok biztosan nem lesznek ott a tanulmány egy későbbi változatában, ami vagy egy másik tanulmány lesz, vagy akár már maga a széria Sierra. A Tatánál valószínű most már végigviszik a név és a karakter feltámasztását és egy-két éven belül piacra kerülhet a 2000-ben elkaszált Sierra utóda.