A Peugeot sok más gyártóval ellentétben nem öli meg apró városi kisautóját, de a jövője így sem teljesen tisztázott.
Többször írtunk már róla, hogy paradox módon a szigorodó CO2-kvóták pont az apró városi kisautókat ölhetik meg a jövőben, hiszen alapvetően kicsi rajtuk a haszon, így továbbfejlesztésük valamilyen alternatív hajtáslánccal sok esetben szinte eladhatatlanná tenné őket.
A VW-csoport már reagált és több piacon teljesen elektromossá alakította a kisautóit és nagyon úgy néz ki, hogy ez fog történni a Peugeot 108-Citroën C1 duóval is. Jean-Phillippe Imparato, a Peugeot elnöke az Auto Express-nek elárulta, hogy a 108-as egyelőre marad a kínálatban, de csak addig, amíg sikerül tartani a viszonylag jó eladási számokat. Imparato szerint, ha a típus életképes marad a jövőben is, akkor szinte 100%, hogy a következő generáció elektromos lesz.
A frissen megjelent Fiat 500 pont ugyanebbe az irányba mozdult el, így a folyamatban lévő PSA-FCA fúziós tárgyalások fényében okkal gyanakodhatunk arra, hogy a PSA-nál felhasználhatják majd a kis Fiat alapjait. Imparato erre a feltevésre úgy reagált, hogy amíg tartanak a együttműködés részleteit kidolgozó tárgyalások, addig nem beszélhet ilyesmikről. Sokáig már nem kell várni, hogy kiderüljön az igazság, ugyanis a tervek szerint a két vállalat 2021-ben lezárja az együttműködés előkészítését.