A villanyautó-forradalom egyik mellékhatása, hogy számolatlanul nőnek ki az újabb autógyártó cégek a földből. Úgy néz ki, az Apex nevű is egy ilyen váratlan vendég, de a legelső autójuk hunyorítva nem is rossz.
Manapság értelmetlenül túlzó teljesítmény-adatok nélkül persze nem lehet autót bemutatni, de az Apex autója ezen a téren nem tűnik a legszélsőségesebbnek. Összesen 660 lóerő hajtja, cserébe viszont a 90 kWh-s akkucsomaggal együtt is csak 1,2 tonnásnak mondják, amivel a villanyautók Lotusának tűnik. A dinamikája így is kivételes, 2,3 másodperces gyorsulási időről ír a sajtóközlemény 100 km/h-ra, illetve 306 km/h-s végsebességről, emellett 515 km-es maximális WLTP hatótávról. Ez utóbbi adat persze takarékos stílus mellett értendő.
Az autó külsőre egyébként nem nagyon tér el egy szokványos középmotoros sportkocsitól, az egyetlen nehezen értelmezhető részlete a fura, egyfajta függőleges vezérsíknak tűnő idom, ami a fülke felett indul, és a hátsó lámpákig húzódik, mintegy megtükrözve a nagy diffúzort kettéosztó másik hasonló hosszanti kitüremkedést. Erről annyit mondtak, hogy a Formula-1-es versenyautók ihlették, és az elejében egy lézeres letapogatót helyeztek el, amely az AP-0 biztonsági funkcióinak egy részéhez szükséges.
Ahhoz képest, hogy épp csak kiugrott a földből, az Apexnek elég konkrét tervei vannak az autóval kapcsolatban. 2022-től gyártani szeretnék, és abban bíznak, hogy sokan lesznek hajlandók a kétüléses elektromos sportkocsijukért 150 ezer angol fontot, azaz bő 57 millió forintot adni.