Egy nem akármilyen gyártó eleve piszok ritka típusának egyetlen kabriója került fel nemrég az Ebay-re. Nem kevés pénzért, 2,175 millió dollárért (721 millió forint) próbálták meg eladni, de nem lett rá vevő.
A Tucker pályafutása ugyan csak egy villanás volt az autógyártásban, de ma ötvenegy legyártott autója korának ritka autóinál messze nagyobbra nyitja a gyűjtők pénztárcáját. Ehhez a ritkaságán felül kell a filmbe illő (már megfilmesített) története. Az alapítója, Preston Tucker, aki eredetileg nagy tömegeknek szánta jövőbe mutató autóját, amely biztonsági üvegezéssel, tárcsafékekkel, független felfüggesztéssel, a kanyarba bevilágító harmadik fényszóróval és farmotorral készült, így sok tekintetben évtizedekkel előzte meg a nagy autógyárak aktuális termékeit. Állítólag épp ez lett a veszte, legendák szerint a detroiti autógyártók nyomására indult a cég ellen az állami vizsgálat, amely végül tönkretette a Tuckert, épp mire elkezdődhetett volna az érdemi autógyártásuk.
Egy ötvenegy darabos előszériát még a vég előtt össze tudott rakni a Tucker a 48-asból. Ezek nagy része múzeumokban és magángyűjteményekben pihen jó ideje, illetve egy kevésről tudni, hogy menthetetlenül összetört vagy eltűnt az elmúlt hetven év alatt. Nagyon ritkán feltűnik egy-egy eladó darab és az utóbbi években látott publikus gazdacserék alapján már kétmillió dollár fölé kúszott a Tuckerek ára. Ezért a nemrég eladása kínált kabrióért így józanul remélhetett közel 2,2 milliót tulajdonosa, pláne, hogy ez az egyetlen Tucker, amiből kabrió lett. Még ha amúgy ezt is szedánként vitték ki a gyárból.
A kabrióvá lett 48-es annak a nyolc (az 51 autón felül) további Tuckernek az egyike, amiket már a gyár bezárásra után fejeztek be. Ezeknek a félkész példányoknak az utóélete kevésbé ismert, de legalább hármat közülük később készre építettek a megmaradt alkatrészekből, köztük ezt a #1057-es sorozatszámú példányt. Volt Tucker-alkalmazottakat is bevonva haladt a munka: kiváltották a hátsó ajtókat hosszabb elsőkkel, megerősítették az alvázat és egy valamilyen GM-es modellről találtak hozzá vászontetőt. 2010-re állt össze teljesen az első és valószínűleg az örökkévalóságig egyetlen Tucker 48 kabrió, aminek csupán tíz mérföld van az órájában. Ezek így együtt nagyon erős ajánlók, mégsem találnak rá vevőt egy ideje. Ez a 2,2 millió dolláros ár is túl magas volt, amennyiért a napokban megfuttatták a hirdetését az Ebay-en, pedig korábban már hirdették 3,5 millióért is.