Akinek az új konnektoros hibrid BMW X2-es, az xDrive25e típusszáma ismerős lenne, nem téved nagyot. Az Active Tourerből és az X1-esből már létezik 25e jelzésű kivitel, és úgy tűnik, az ezekből ismert hajtás egy változatát kapja meg most az X2-es is.
Az adatok elég hasonlóak: ebbe is 125 lóerős 1,5 literes háromhengeres benzinmotor kerül, egy 95 lovas villanymotorral kombinálva. Így 220 lóerő csúcsteljesítményt ad a rendszer, akár 6,8 másodperc alatt gyorsíthatja százra az autót, és 195 km/h maximális sebességet biztosít.
Bár a motorok majdnem azonosak a korábbi 25e BMW-kével – a benzines itt gyengébb valamivel, mint a 225xe-ben – az akkucsomag a korábbi 5,8 helyett 10 kWh-s, ami elvben 57 km-es elektromos hatótávot eredményez, ami egyértelmű előrelépés a négy éve próbált egyterű szűk negyven kilométeréhez képest. Villanyautóként 135 km/h a konnektoros X2-es végsebessége, de nyilván ennyivel sem érdemes menni, ha meg akarjuk közelíteni a gyár által megadott hatótávot.
A hajtás mellett egyébként nincsen sok eltérés a többi X2-eshez képest. A kissé áttervezett első lökhárító mellett az egy centivel kisebb hasmagasság és a hajtás villanyos részének helyigénye miatt 470-ről 410 literesre csökkentett csomagtartó érdemel említést.