Megjött a korszerűsített BMW M5
Az ötös sorozat frissítése kapcsán változik az M5-ös megjelenése is. A változtatások elsősorban optikaiak, de az M részlegnél végrehajtottak néhány, az autó viselkedését befolyásoló hangolásbeli módosítást is, ha már hozzányúltak a típushoz.
Ahogy várható volt, az M5 megkapta az ötös sorozat átalakított hűtőrácsát, az új lámpákkal, és a lökhárítókat is kicserélték: az újakon sarkosabbak a nyílások és egyéb dekorációk, mint eddig. Ezzel egy picit változott az M5 változatok megjelenése, a hajtásláncon azonban nem kellett módosítani.
Az M5-ös továbbra is 4,4 literes V8-as turbómotorral készül, amely az alapkivitelben kerek 600 lóerős, a Competition változatban pedig 625 lóerőt adhat le. Így az előbbi változat 3,4, az utóbbi 3,3 másodperc alatt érheti el a százas tempót. A végsebességüket 250 km/h-ra korlátozza az elektronika, kivéve ha valaki megrendeli a feláras Driver's Package-et, amivel a csúcssebesség 305 km/h-ra növelhető.
Ha a motorokon és a hajtáson nem is, a futóművön igazítottak az M részleg mérnökei: állítólag elsősorban a lengéscsillapítók beállításán, így autópálya-tempónál kevésbé jut át az útegyenetlenségek hatása a karosszériára, ami így kényelmesebb utazást jelenthet.
További lényeges újdonságokat az utastérben találni: nagyobb lett a fedélzeti számítógép kijelzője, és a rendszer már Android Auto kompatibilis is.
A felújított M5-ös forgalmazása augusztus folyamán kezdődik: az autó alapára Németországban 120 900 (41,6 millió forint), a Competition kivitelé 129 900 euró (44,7 millió forint) lesz.